Neler yeni

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • Merhaba Değerli Ziyaretçimiz, ForumaGel ailesi seni bekliyor! 🌟 Aramıza katılarak güçlü ve samimi topluluğumuzun bir parçası olabilirsin. Burada her üye değerli, her katkı kıymetli. Şimdi üye ol, bizimle birlikte gelişmenin ve keyifli sohbetlerin tadını çıkar! Sevgi ve Saygılarla, ForumaGel Yönetimi ❤️
Yan Yana Banner

Ölünce Buflar Gitmesin (1 Görüntüleyici)

Yan Yana Banner
Katılım
7 Nis 2025
Konular
75
Mesajlar
485
Çözümler
1
Tepkime puanı
114
Puan
93
Konum
İstanbul
Web sitesi
forumagel.com
Kod:
Service.h

ekle

#define ENABLE_BUFF_DEAD_MONSTER_NOT_CLEAR


char.h

arat:
        void            ClearAffect(bool bSave=false);


altına ekle

#ifdef ENABLE_BUFF_DEAD_MONSTER_NOT_CLEAR
        void            ClearAffect_New2(bool bSave=false);
#endif


char_affect.cpp

arat

int CHARACTER::ProcessAffect()

üstüne ekle

#ifdef ENABLE_BUFF_DEAD_MONSTER_NOT_CLEAR
void CHARACTER::ClearAffect_New2(bool bSave)
{
    TAffectFlag afOld = m_afAffectFlag;
    WORD    wMovSpd = GetPoint(POINT_MOV_SPEED);
    WORD    wAttSpd = GetPoint(POINT_ATT_SPEED);

    itertype(m_list_pkAffect) it = m_list_pkAffect.begin();

    while (it != m_list_pkAffect.end())
    {
        CAffect * pkAff = *it;
        if (bSave)
        {
            
            
            if ((pkAff->dwType == 610) || (pkAff->dwType == 611) || (pkAff->dwType == 612) ||
                (pkAff->dwType == 96) || (pkAff->dwType == 95) || (pkAff->dwType == 94) ||
                (pkAff->dwType == 111) || (pkAff->dwType == 110) || (pkAff->dwType == 233) ||
                (pkAff->dwType == 613) || (pkAff->dwType == 614)
                )
            {
                ++it;
                continue;
            }

//
            // int pkAff_blend[] = {AFFECT_POTION_1, AFFECT_POTION_2, AFFECT_POTION_3, AFFECT_POTION_4, AFFECT_POTION_5, AFFECT_POTION_6, AFFECT_POTION_7, AFFECT_POTION_8, AFFECT_POTION_9, AFFECT_POTION_10, AFFECT_POTION_11, AFFECT_POTION_12, AFFECT_POTION_13};
          
            // if ((pkAff->dwType == pkAff_blend[0]) || (pkAff->dwType == pkAff_blend[1]) || (pkAff->dwType == pkAff_blend[2]) ||
                // (pkAff->dwType == pkAff_blend[3]) || (pkAff->dwType == pkAff_blend[4]) || (pkAff->dwType == pkAff_blend[5]))
            // {
                // ++it;
                // continue;
            // }
//

            int new_aff[] = {AFFECT_18385, AFFECT_18386, AFFECT_18387, AFFECT_18388, AFFECT_18389, AFFECT_18390, AFFECT_ATT_SPEED, AFFECT_MOV_SPEED};
          
            if ((pkAff->dwType == new_aff[0]) || (pkAff->dwType == new_aff[1]) || (pkAff->dwType == new_aff[2]) ||
                (pkAff->dwType == new_aff[3]) || (pkAff->dwType == new_aff[4]) || (pkAff->dwType == new_aff[5]) ||
                (pkAff->dwType == new_aff[6]) ||
                (pkAff->dwType == new_aff[7]))
            {
                ++it;
                continue;
            }

            if (IS_NO_CLEAR_ON_DEATH_AFFECT(pkAff->dwType) || IS_NO_SAVE_AFFECT(pkAff->dwType) )
            {
                ++it;
                continue;
            }

            if (IsPC())
            {
                SendAffectRemovePacket(GetDesc(), GetPlayerID(), pkAff->dwType, pkAff->bApplyOn);
            }
        }

        ComputeAffect(pkAff, false);

        it = m_list_pkAffect.erase(it);
        CAffect::Release(pkAff);
    }

    if (afOld != m_afAffectFlag ||
            wMovSpd != GetPoint(POINT_MOV_SPEED) ||
            wAttSpd != GetPoint(POINT_ATT_SPEED))
        UpdatePacket();

    CheckMaximumPoints();

    if (m_list_pkAffect.empty())
        event_cancel(&m_pkAffectEvent);
}
#endif


char_battle.cpp

arat
    ClearAffect(true);

değiştir

#ifdef ENABLE_BUFF_DEAD_MONSTER_NOT_CLEAR
    if (!pkKiller && IsPC())
        ClearAffect_New2(true);
    else
        ClearAffect(true);
#endif
 

Şu an konuyu görüntüleyenler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz

Zevkini yansıtan rengi seç

Geniş / Dar görünüm

Temanızı geniş yada dar olarak kullanmak için kullanabileceğiniz bir yapıyı kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Izgara görünümlü forum listesi

Forum listesindeki düzeni ızgara yada sıradan listeleme tarzındaki yapının kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Resimli ızgara modu

Izgara forum listesinde resimleri açıp/kapatabileceğiniz yapının kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Kenar çubuğunu kapat

Kenar çubuğunu kapatarak forumdaki kalabalık görünümde kurtulabilirsiniz.

Sabit kenar çubuğu

Kenar çubuğunu sabitleyerek daha kullanışlı ve erişiminizi kolaylaştırabilirsiniz.

Köşe kıvrımlarını kapat

Blokların köşelerinde bulunan kıvrımları kapatıp/açarak zevkinize göre kullanabilirsiniz.

Geri