Neler yeni

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • Merhaba değerli Foruma Gel üyeleri formumuza kayıt olarak sizlerle birlikte büyüyebiliriz. Sizleri seviyoruz. Foruma Gel Yönetimi!
Yan Yana Banner
Yan Yana Banner
Katılım
7 Nis 2025
Konular
20
Mesajlar
432
Tepkime puanı
101
Puan
93
Konum
İstanbul
Web sitesi
forumagel.com
Selamlar iyi forumlar arkadaşlar. Kendimde uzun süredir kullandığım ve kullanmaya devam edeceğim nesne market sistemini sizlerle paylaşmak istedim.


Bu tarz paylaşımların artması ve birçok kişinin de böyle içerikleri paylaşmasını istiyorsanız gönderilerin altına yorum atıp gönderiye bir reaksiyon bırakmanız büyük teşvik olacaktır.



Özellikleri

Efsunlu eşya satışı yapılabilmekte, sql tablosundan verdiğiniz efsun tip ve değerini otomatik olarak eşyaya efsun olarak aktarır

Özel reload komutu mevcut "/reload n" yaptığınız takdirde sql tablosuna eklediğiniz yeni itemleri bu komutla oyunda güncelleyebilirsiniz(Fiyatlar dahil)

Model önizleme



Anlatımı dikkatli okuyup yaparsanız sorun almadan ekleyebilirsiniz olaki bir sorunda yorumlarda yardımcı olacağım anlatımda eksiklik yapmış olduysam şayet.

Haricinde anlatımda kendi sıkıntı çektiğim bir olayın sizlerinde yaşamaması için bir yazı yazdım ona göre aktif yada deaktif edebilirsiniz


İNDİR
Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için kayıt olun. Giriş yap veya üye ol.





Render Target Daha Önce Eklemiş Olmalısınız Eğer Eklemediyseniz
Render Target Sistemi İndir
Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için kayıt olun. Giriş yap veya üye ol.




uiitemshop.py de 312. satırda startPos = 1.0 / (555.0 / float(y - 55)) kısmında 0 ile bölme hatası çıkıyor.

Kod:
uiitemshop.py

// Bul

            if y >= 555:

                y += 55



            startPos = 1.0 / (555.0 / float(y - 55))

//Değiştir


            if y >= 385:

                y += 24



            startPos = 1.0 / (385.0 / float(y - 24))

Kod:
constInfo.py

//Herhangi bir yere ekle

NESNE_MARKET = 0

Kod:
//game.py bul

constInfo.ITEM_SEARCH_DATA.append((self.toLower(item.GetItemName()), id, vnum,coins, coinsold, count, socketzero, mark, metinSlot, attrslot))

// değiştir

constInfo.ITEM_SEARCH_DATA.append((item.GetItemName(), id, vnum,coins, coinsold, count, socketzero, mark, metinSlot, attrslot))
 

Ekli dosyalar

İndirme sınırları

Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz

Zevkini yansıtan rengi seç

Geniş / Dar görünüm

Temanızı geniş yada dar olarak kullanmak için kullanabileceğiniz bir yapıyı kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Izgara görünümlü forum listesi

Forum listesindeki düzeni ızgara yada sıradan listeleme tarzındaki yapının kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Resimli ızgara modu

Izgara forum listesinde resimleri açıp/kapatabileceğiniz yapının kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Kenar çubuğunu kapat

Kenar çubuğunu kapatarak forumdaki kalabalık görünümde kurtulabilirsiniz.

Sabit kenar çubuğu

Kenar çubuğunu sabitleyerek daha kullanışlı ve erişiminizi kolaylaştırabilirsiniz.

Köşe kıvrımlarını kapat

Blokların köşelerinde bulunan kıvrımları kapatıp/açarak zevkinize göre kullanabilirsiniz.

Geri