- Katılım
- 7 Nis 2025
- Konular
- 46
- Mesajlar
- 459
- Tepkime puanı
- 114
- Puan
- 93
- Konum
- İstanbul
- Web sitesi
- forumagel.com
Gamesource/chartbattle.cpp:
Gamesource/char.h aç:
Clientsource/InstanceBaseEffect.cpp:
Clientsource/InstanceBase.h:
Kod:
int dam arat
Tüm hepsini değiştir
long long dam olarak
Gamesource/char.h aç:
Kod:
int dam arat
Tüm hepsini değiştir
long long dam olarak
Clientsource/InstanceBaseEffect.cpp:
Kod:
Ara
void CInstanceBase::AddDamageEffect(DWORD damage,BYTE flag,BOOL bSelf,BOOL bTarget)
Değiştir
void CInstanceBase::AddDamageEffect(long long damage,BYTE flag,BOOL bSelf,BOOL bTarget)
Aynı cpp içinde ara
if(index > 7)
Değiştir
if(index > 19)(long long max değer)
Aynı cpp içinde ara
DWORD index = 0;
DWORD num = 0;
Değiştir
long long index = 0;
long long num = 0;
Clientsource/InstanceBase.h:
Kod:
DWORD damage;
Değiştir
long long damage;
Aynı h'de ara
void AddDamageEffect(DWORD damage,BYTE flag,BOOL bSelf,BOOL bTarget);
Değiştir
void AddDamageEffect(long long damage,BYTE flag,BOOL bSelf,BOOL bTarget)
