
Aşağıdaki işlemleri gerçekleştirdiğinizde FPS'iniz 250 ye sabitlenecektir.
Her türlü testten geçirdim ve kullanmanız için size sunuyorum.
C++:
C++:
src\Client
EterBase\Timer.cpp
Fonksiyonu bulun.
Kod:
CTimer::GetElapsedMillisecond()
İçerisinde
Kod:
return 16 + (m_index & 1);
Aşağıdaki ile değiştirin.
Kod:
return 3 + (m_index & 3);
Fonksiyonu bulun.
Kod:
CTimer::Advance()
İçerisinde
Kod:
m_dwCurrentTime += 16 + (m_index & 1);
Aşağıdaki ile değiştirin.
Kod:
m_dwCurrentTime += 3 + (m_index & 3);
GameLib\GameType.cpp
Fonksiyonu bulun.
Kod:
extern float g_fGameFPS = 60.0f;
Aşağıdaki ile değiştirin.
Kod:
extern float g_fGameFPS = 250.0f;
EterPythonLib\PythonWindow.cpp
Fonksiyonu bulun.
Kod:
CAniImageBox::CAniImageBox(PyObject * ppyObject)
İçerisinde
Kod:
m_byDelay(4),
Aşağıdaki ile değiştirin.
Kod:
m_byDelay(13),
GameLib\MapOutdoorWater.cpp
Fonksiyonu bulun.
Kod:
CMapOutdoor::RenderWater()
İçerisinde
Kod:
STATEMANAGER.SetTexture(0, m_WaterInstances[((ELTimer_GetMSec() / 70) % 30)].GetTexturePointer()->GetD3DTexture());
Aşağıdaki ile değiştirin.
Kod:
STATEMANAGER.SetTexture(0, m_WaterInstances[((ELTimer_GetMSec() / 30) % 30)].GetTexturePointer()->GetD3DTexture());
UserInterface\PythonApplication.cpp
Aşağıdaki değerleri bulu, bu harita değiştirmesinde, hareketlerdeki hız sorunu olmaması için.
Kod:
float c_fDefaultCameraRotateSpeed = 1.5f;
float c_fDefaultCameraPitchSpeed = 1.5f;
float c_fDefaultCameraZoomSpeed = 0.05f;
Aşağıdaki ile değiştirin.
Kod:
float c_fDefaultCameraRotateSpeed = 0.5f;
float c_fDefaultCameraPitchSpeed = 0.2f;
float c_fDefaultCameraZoomSpeed = 0.007f;
Bunu da bulun
Kod:
double g_specularSpd=0.007f;
Ve bununla değiştirin.
Kod:
double g_specularSpd=0.0017f;
Source ile işimiz bitti. Sıra Pack içerisinde.
root\uitaskbar.py
Bunu bulun
Kod:
if.constInfo.IN_GAME_SHOP_ENABLE:
İçerisindeki bu değere gelin
Kod:
self.rampageGauge1.OnMouseOverIn = ui.__mem_func__(self.__RampageGauge_OverIn)
Altına ekleyin
Kod:
self.rampageGauge1.SetDelay(13)
Bunu bulun
Kod:
self.rampageGauge2.OnMouseLeftButtonUp = ui.__mem_func__(self.__RampageGauge_Click)
Altına ekleyin
Kod:
self.rampageGauge2.SetDelay(13)
Bunu bulun
Kod:
self.hpGauge = self.GetChild("HPGauge")
Altına ekleyin
Kod:
self.hpGauge.SetDelay(13)
Bunu bulun
Kod:
self.mpGauge = self.GetChild("SPGauge")
Altına ekleyin
Kod:
self.mpGauge.SetDelay(13)
Bunu bulun
Kod:
self.stGauge = self.GetChild("STGauge")
Altına ekleyin
Kod:
self.stGauge.SetDelay(13)