Fonksiyonu kullanabilmek için Auto Event Manager sistemini kurmanız gerekmektedir.
Fonksiyon belirlediğiniz saatlerde belirlediğiniz bossların doğmasını sağlar.
Sistem değildir, fonksiyondur.
Örnek; (Temsili değildir.)

Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için kayıt olun. Giriş yap veya üye ol.
Fonksiyon belirlediğiniz saatlerde belirlediğiniz bossların doğmasını sağlar.
Sistem değildir, fonksiyondur.
Örnek; (Temsili değildir.)

C++:
void CEventsManager::CheckEvent(int day, int hour, int minute, int second){
İçine eklenecek;
}
C++:
bool isEventActive = (quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("BossSpawnTimer") == 1);
if (isEventActive)
{
struct TimeEvent {
int mVnum, mIndex, mX, mY hour, minute, second;
const char* message;
};
TimeEvent timeEvents[] = {
/* {mob, mapIndex, x, y, saat, dakika, saniye, "LC_MESAJ"}, */
{2092, 64, 3669, 7478, 12, 30, 00, "BU_TEST_MESAJ"},
{691, 64, 3669, 7478, 20, 30, 00, nullptr}
};
for (const auto& event : timeEvents)
{
if (hour == event.hour && minute == event.minute && second == event.second)
{
LPCHARACTER mobSpawn = CHARACTER_MANAGER::instance().SpawnMob(mVnum, mIndex, mX*100, event.mY*100, 0, false, -1, true);
if (event.message)
SendNotice(LC_TEXT(event.message), true);
break;
}
}
}