- Katılım
- 7 Nis 2025
- Konular
- 22
- Mesajlar
- 434
- Tepkime puanı
- 113
- Puan
- 93
- Konum
- İstanbul
- Web sitesi
- forumagel.com

Kod:
Arkadaşlar konu altında yorumlarda bazı arkadaşlar. şuan tam olarak hatırlamıyorum ama 0 bölümünü 1000 yapın düzelir felan demiş suky'de zaten öyle olmuyacağını belirtmiş. yapacağınız tek şey Client source dosyalarından PythonPlayerModule.cpp'yi açalım
if (pPlayerItem && CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(pPlayerItem->vnum, &pItemData))
bu bloğu aratın ve alt tarafında
char itemlink[256];
int len;
bool isAttr = false;
bu şekilde devam eden bölümler var burada yapacağınız işlem şu bölüm sizde
char itemlink[256];
bu şekilde ise bunu
char itemlink[256 + 12];
olarak değiştirin bu bölüm içinde sizde zaten 256 + 12 yazıyorsa bu bölümü alttaki gibi değiştirin
sizde ilk belirttiğim şekildeki gibiyse + 12 eklenmiş olacak değer sizde zaten öyleyse alttaki gibi bi + 12 daha eklenecek bu kadar. :)
char itemlink[256 + 12 + 12];
sizde bulunan şu bölümü
for (int i = 0; i < ITEM_ATTRIBUTE_SLOT_MAX_NUM; ++i)
if (pPlayerItem->aAttr[i].bType != 0)
{
len += snprintf(itemlink + len, sizeof(itemlink) - len, ":%x:%d",
pPlayerItem->aAttr[i].bType, pPlayerItem->aAttr[i].sValue);
isAttr = true;
}
bu şekilde değiştirin.
for (int i = 0; i < ITEM_ATTRIBUTE_SLOT_MAX_NUM; ++i)
{
len += snprintf(itemlink + len, sizeof(itemlink) - len, ":%x:%d",
pPlayerItem->aAttr[i].bType, pPlayerItem->aAttr[i].sValue);
isAttr = true;
}
Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için kayıt olun. Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için kayıt olun. Giriş yap veya üye ol.