- Katılım
- 7 Nis 2025
- Konular
- 22
- Mesajlar
- 434
- Tepkime puanı
- 113
- Puan
- 93
- Konum
- İstanbul
- Web sitesi
- forumagel.com
Bu sunucu yapısı, PvM Medium’dan PvM Hard’a kolay geçiş sağlayacak şekilde tasarlanmış.
- Seviye ve Eşyalar
- Maksimum akım seviyesi 250 olarak belirlenmiş, ancak isteğe bağlı olarak düzenlenebilir.
- Silah ve zırh evrimleri detaylı bir şekilde ayarlanmış. 105. seviye silahlar ve aksesuarlar özel şeritlerle güçlendirilecek.
- Aksesuar evrimleri 55. seviyede başlıyor, bu da orta seviyeden itibaren oyunculara yeni eşyalar sunuyor.
- Düşen Ögeler ve Oranlar
- Kitaplar ve taşlar düşebiliyor, ancak sandıklardan mı yoksa doğrudan mı düşeceği belirlenmeli. Eğer her iki yöntem de olacaksa, oranların iyi dengelenmesi gerekir.
- Oranlar "mobi" üzerinden ayarlanıyor. /priv_empire komutu ile artırılabiliyor, bu da yöneticilere esneklik sağlıyor.
- Veritabanı ve Sistem
- Sunucu SQL kullanıyor, ancak .txt dosyalarına da geçebilir. Eğer iki sistem bir arada kullanılacaksa, veri kaybını önlemek için stabilite testleri yapılmalı.
#define ENABLE_SPECIAL_STORAGE // Özel Depolama Sistemi
#define ENABLE_HIGHLIGHT_NEW_ITEM // Yeni öğeleri vurgulama sistemi etkinleştir
#define LOCALE_SERVICE_EUROPE // Sunucu bölgesi: Avrupa
#define ENABLE_COSTUME_SYSTEM // Kostüm Sistemi
#define ENABLE_ENERGY_SYSTEM // Enerji Sistemi
#define ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM // Yeni Ekipman Sistemi
//#define ENABLE_DRAGON_SOUL_SYSTEM // Ejderha Ruhu Sistemi (devre dışı)
#define ENABLE_OBJ_SCALLING // Nesne Ölçekleme Sistemi
#define ENABLE_OFFLINE_SHOP // Çevrimdışı Pazar Sistemi
#define ENABLE_FULL_YANG // Tam Yang Sistemi
#define ENABLE_YANG_LIMIT // Yang Limiti Sistemi
#define ENABLE_OFFLINE_SHOP_HIDE // Çevrimdışı Pazarı Gizleme
#ifdef ENABLE_OFFLINE_SHOP
#define ENABLE_SHOP_SEEN // Pazar Görüntüleme Sistemi
#endif
//V2.3.0 Mayıs Güncellemesi
#define ENABLE_SHOP_SEARCH // Pazar Arama Sistemi
#define ENABLE_MAILBOX_SYSTEM // Posta Kutusu Sistemi
#if defined(ENABLE_MAILBOX_SYSTEM)
#define ENABLE_PORTABLE_MAILBOX // Taşınabilir Posta Kutusu Sistemi
#endif
#define ENABLE_SWITCHBOT_SYSTEM // Özellik değiştirme botu (switch bot)
#define ENABLE_MULTI_LANGUAGE_SYSTEM // Çok Dilli Sistem
#define ENABLE_EXTENDED_WHISPER_DETAILS // Gelişmiş özel mesaj detayları (çok dilli ülke bayrakları için oluşturuldu, ancak başka bilgiler için de kullanılabilir)
#define ENABLE_ATLAS_MARK_INFO // İstemcide atlas işaret bilgisini etkinleştir
//#define ENABLE_CHEQUE_SYSTEM // Yeni para birimi (çek) (devre dışı)
//V2.3.0 Mayıs Güncellemesi
//2.3.1 Haziran Güncellemesi
#define ATT_MONSTER // Canavar ve Boss Geliştirmeleri
#define WJ_MULTI_TEXTLINE // Çok satırlı metin desteği
#define ENABLE_PENDANT // Element Tılsımları Sistemi
#define ENABLE_ELEMENT_ADD // Canavarlara element ekleme
//2.3.1 Haziran Güncellemesi
#define ENABLE_SHOPNAMES_RANGE // Pazar Görünürlüğü Mesafe Ayarı
//V2.2.4
#define ENABLE_GEM_SYSTEM // Mücevher Sistemi
///
#define ENABLE_MULTISHOP // Çoklu Pazar Sistemi
#define ENABLE_HIDE_COSTUME_SYSTEM_DND // Kostüm parçalarını gizleme seçeneği
///
//V2.2.4
#define ENABLE_SEND_TARGET_INFO // Canavarların bıraktığı eşyaları gösterme
//#define ENABLE_SEND_TARGET_INFO_EXTENDED // Nadirlik Sistemi (devre dışı)
#define ENABLE_VIEW_TARGET_DECIMAL_HP // Canavarların canını ondalıklı göstermek
//#define ENABLE_VIEW_TARGET_PLAYER_HP // Oyuncu HP göstergesi (devre dışı)
#define ENABLE_POISON_GAUGE_EFFECT // Zehir göstergesi efekti
//V2.2.5
#define WJ_SHOW_MOB_INFO // Canavar Bilgi Penceresi
//V2.2.6
#define DUNGEON_LIST_TIME // Zindan süre göstergesi
#define ENABLE_CUBE_RENEWAL_WORLDARD // Küp Sistemi Yenilemesi
#define ENABLE_QUEST_RENEWAL // Görev sayfası yenilemesi
//V2.2.6
//V2.2.7
//----------------------------------------********//
#define ENABLE_REBORN_SYSTEM // Yeniden Doğma Sistemi
//----------------------------------------********//
#define ENABLE_ANTI_EXP_SYSTEM // Deneyim Kazanımını Engelleme Sistemi
//V2.2.7
//V2.2.8
#define ENABLE_BIOLOG_SYSTEM // Biyolog Sistemi
#define ENABLE_EFFECT_WINGS_NEW // Yeni animasyonlu kanatlar
#define ENABLE_AFFECT_BUFF_REMOVE // Buff kaldırma sistemi
//V2.2.8
//V2.2.9
#define BL_REMOTE_SHOP // Uzak Mağaza Sistemi
//V2.2.9
#define ENABLE_HIDE_EFFECTS_SYSTEM 1 // Efektleri Gizleme Sistemi
#define NEW_PET_SYSTEM // Yeni Evcil Hayvan Sistemi
#define ENABLE_PET_SLOT // Evcil hayvan için özel yuva
//V2.1.2
#define ENABLE_DEWS_PLUS // Sonsuz İksir Sistemi
#define ENABLE_NEW_AFFECT_POTION // Sonsuz İksir Sistemi
#define ENABLE_AFFECT_ITEMS_PLUS // Sonsuz İksir Sistemi
#define ENABLE_AUTOMATIC_PICK_UP_SYSTEM // Otomatik Eşya Toplama Sistemi
//V2.1.5
#define ENABLE_DETAILS_UI // Karakter Detayları (Bonus Sayfası)
//V2.1.7
#define ENABLE_MINIMAP_WHITEMARK_NEW // Mini haritada yeni işaretleme noktaları
//V2.2.1
#define ENABLE_ANTIFLAG_WEARABLE // Yeni ekipman kullanım sistemi (Savaşçı, Ninja, Sura, Şaman)
#define ENABLE_FEATURES_REFINE_SYSTEM // Gelişmiş Yükseltme Sistemi (VegaS) → Otomatik Yükseltme
#define ENABLE_REFINE_RENEWAL // Geliştirilmiş Yükseltme Sistemi (VegaS)
#define ENABLE_FOG_FIX // Sis efekti düzeltmesi
#define ITEM_BUFF_SYSTEM // Buff veren eşyalar
#define ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM // Silah Kostüm Sistemi
#define ENABLE_TITLE_SYSTEM // Unvan Sistemi (VegaS)
#define ENABLE_SASH_SYSTEM // Şal Sistemi
#define ENABLE_EXTENDED_EQUIP_VIEW // Ekipman Görüntüleme Sistemi
#define ENABLE_ENVIRONMENT_EFFECT_OPTION // Gece/Gündüz/Kar/Tekstür ayarları + hata düzeltmeleri
#define RAFFAEL_WEAPON_EFFECTS // Raffael silah efektleri
#define DnD_EFFECT_FOR_COSTUMES // Kostüm efektleri (DnD)
#define EXTENDED_WEAPON_EFFECTS // Gelişmiş silah efektleri
#define ENABLE_EFFECT_SYSTEM // Efekt Sistemi
// Eğer "?? ?? ??" hatası alıyorsanız, bunu kapatın
#define ENABLE_GRAPHIC_MODE // Grafik Modu (v2.2.3)
// Eğer "?? ?? ??" hatası alıyorsanız, bunu kapatın
#ifndef ENABLE_STOP_COLISSION_GLOBAL
#define ENABLE_STOP_COLISSION_GLOBAL // Küresel Çarpışma Engelleme Sistemi
#define ENABLE_STOP_COLLISION_PLAYER_OX // Oyuncular ve OX Etkinliği için çarpışmayı engelleme
#endif
//#define Fix_SPECULAR_DnD // [Oyun görev çubuğundayken silah ve NPC efektlerinin titremesi sorununu düzeltir] [PythonAplication.cpp] (Satır 685) (bu hata verdiği için kaldırıldı)
//#define FIX_SKILL_COOLDOWN // [Karakter yetenek bekleme süresi hatasını düzeltir] (EterPythonLib) [PythonSlotWindow.cpp] [PythonSlowWindow.h] [PythonWindowManagerModule.cpp]
#define ENABLE_SHOW_CHEST_DROP // Sandık içeriğini gösterme
#define Reload_Q_Fix // [Q tuşunu yeniden yükleme çökmesini düzeltir] [PythonNetworkStream.h, PythonNetworkStream.cpp, PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp] -- root/gamesrc
#define ENABLE_NEW_MODULE_CONFIG // Yeni modül yapılandırma sistemi
#define __KGO_ACP_PROTECTION__ // King Gherusio tarafından oluşturulan koruma sistemini aç/kapat
// Binek kullanırken fare sorununu düzeltir [GameLib] [ActorInstanceFly.cpp]
// Binek üzerindeyken düşen eşyaları alma sorununu düzeltir [PythonPlayerInputMouse.cpp]
#define ENABLE_FOXFS_PROTECTION // FOXFS Koruma Sistemi
#define ENABLE_DISCORD_RPC // Discord RPC (Gerçek Zamanlı Bağlantı) Sistemi
#define ENABLE_HIGHLIGHT_NEW_ITEM // Yeni öğeleri vurgulama sistemi etkinleştir
#define LOCALE_SERVICE_EUROPE // Sunucu bölgesi: Avrupa
#define ENABLE_COSTUME_SYSTEM // Kostüm Sistemi
#define ENABLE_ENERGY_SYSTEM // Enerji Sistemi
#define ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM // Yeni Ekipman Sistemi
//#define ENABLE_DRAGON_SOUL_SYSTEM // Ejderha Ruhu Sistemi (devre dışı)
#define ENABLE_OBJ_SCALLING // Nesne Ölçekleme Sistemi
#define ENABLE_OFFLINE_SHOP // Çevrimdışı Pazar Sistemi
#define ENABLE_FULL_YANG // Tam Yang Sistemi
#define ENABLE_YANG_LIMIT // Yang Limiti Sistemi
#define ENABLE_OFFLINE_SHOP_HIDE // Çevrimdışı Pazarı Gizleme
#ifdef ENABLE_OFFLINE_SHOP
#define ENABLE_SHOP_SEEN // Pazar Görüntüleme Sistemi
#endif
//V2.3.0 Mayıs Güncellemesi
#define ENABLE_SHOP_SEARCH // Pazar Arama Sistemi
#define ENABLE_MAILBOX_SYSTEM // Posta Kutusu Sistemi
#if defined(ENABLE_MAILBOX_SYSTEM)
#define ENABLE_PORTABLE_MAILBOX // Taşınabilir Posta Kutusu Sistemi
#endif
#define ENABLE_SWITCHBOT_SYSTEM // Özellik değiştirme botu (switch bot)
#define ENABLE_MULTI_LANGUAGE_SYSTEM // Çok Dilli Sistem
#define ENABLE_EXTENDED_WHISPER_DETAILS // Gelişmiş özel mesaj detayları (çok dilli ülke bayrakları için oluşturuldu, ancak başka bilgiler için de kullanılabilir)
#define ENABLE_ATLAS_MARK_INFO // İstemcide atlas işaret bilgisini etkinleştir
//#define ENABLE_CHEQUE_SYSTEM // Yeni para birimi (çek) (devre dışı)
//V2.3.0 Mayıs Güncellemesi
//2.3.1 Haziran Güncellemesi
#define ATT_MONSTER // Canavar ve Boss Geliştirmeleri
#define WJ_MULTI_TEXTLINE // Çok satırlı metin desteği
#define ENABLE_PENDANT // Element Tılsımları Sistemi
#define ENABLE_ELEMENT_ADD // Canavarlara element ekleme
//2.3.1 Haziran Güncellemesi
#define ENABLE_SHOPNAMES_RANGE // Pazar Görünürlüğü Mesafe Ayarı
//V2.2.4
#define ENABLE_GEM_SYSTEM // Mücevher Sistemi
///
#define ENABLE_MULTISHOP // Çoklu Pazar Sistemi
#define ENABLE_HIDE_COSTUME_SYSTEM_DND // Kostüm parçalarını gizleme seçeneği
///
//V2.2.4
#define ENABLE_SEND_TARGET_INFO // Canavarların bıraktığı eşyaları gösterme
//#define ENABLE_SEND_TARGET_INFO_EXTENDED // Nadirlik Sistemi (devre dışı)
#define ENABLE_VIEW_TARGET_DECIMAL_HP // Canavarların canını ondalıklı göstermek
//#define ENABLE_VIEW_TARGET_PLAYER_HP // Oyuncu HP göstergesi (devre dışı)
#define ENABLE_POISON_GAUGE_EFFECT // Zehir göstergesi efekti
//V2.2.5
#define WJ_SHOW_MOB_INFO // Canavar Bilgi Penceresi
//V2.2.6
#define DUNGEON_LIST_TIME // Zindan süre göstergesi
#define ENABLE_CUBE_RENEWAL_WORLDARD // Küp Sistemi Yenilemesi
#define ENABLE_QUEST_RENEWAL // Görev sayfası yenilemesi
//V2.2.6
//V2.2.7
//----------------------------------------********//
#define ENABLE_REBORN_SYSTEM // Yeniden Doğma Sistemi
//----------------------------------------********//
#define ENABLE_ANTI_EXP_SYSTEM // Deneyim Kazanımını Engelleme Sistemi
//V2.2.7
//V2.2.8
#define ENABLE_BIOLOG_SYSTEM // Biyolog Sistemi
#define ENABLE_EFFECT_WINGS_NEW // Yeni animasyonlu kanatlar
#define ENABLE_AFFECT_BUFF_REMOVE // Buff kaldırma sistemi
//V2.2.8
//V2.2.9
#define BL_REMOTE_SHOP // Uzak Mağaza Sistemi
//V2.2.9
#define ENABLE_HIDE_EFFECTS_SYSTEM 1 // Efektleri Gizleme Sistemi
#define NEW_PET_SYSTEM // Yeni Evcil Hayvan Sistemi
#define ENABLE_PET_SLOT // Evcil hayvan için özel yuva
//V2.1.2
#define ENABLE_DEWS_PLUS // Sonsuz İksir Sistemi
#define ENABLE_NEW_AFFECT_POTION // Sonsuz İksir Sistemi
#define ENABLE_AFFECT_ITEMS_PLUS // Sonsuz İksir Sistemi
#define ENABLE_AUTOMATIC_PICK_UP_SYSTEM // Otomatik Eşya Toplama Sistemi
//V2.1.5
#define ENABLE_DETAILS_UI // Karakter Detayları (Bonus Sayfası)
//V2.1.7
#define ENABLE_MINIMAP_WHITEMARK_NEW // Mini haritada yeni işaretleme noktaları
//V2.2.1
#define ENABLE_ANTIFLAG_WEARABLE // Yeni ekipman kullanım sistemi (Savaşçı, Ninja, Sura, Şaman)
#define ENABLE_FEATURES_REFINE_SYSTEM // Gelişmiş Yükseltme Sistemi (VegaS) → Otomatik Yükseltme
#define ENABLE_REFINE_RENEWAL // Geliştirilmiş Yükseltme Sistemi (VegaS)
#define ENABLE_FOG_FIX // Sis efekti düzeltmesi
#define ITEM_BUFF_SYSTEM // Buff veren eşyalar
#define ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM // Silah Kostüm Sistemi
#define ENABLE_TITLE_SYSTEM // Unvan Sistemi (VegaS)
#define ENABLE_SASH_SYSTEM // Şal Sistemi
#define ENABLE_EXTENDED_EQUIP_VIEW // Ekipman Görüntüleme Sistemi
#define ENABLE_ENVIRONMENT_EFFECT_OPTION // Gece/Gündüz/Kar/Tekstür ayarları + hata düzeltmeleri
#define RAFFAEL_WEAPON_EFFECTS // Raffael silah efektleri
#define DnD_EFFECT_FOR_COSTUMES // Kostüm efektleri (DnD)
#define EXTENDED_WEAPON_EFFECTS // Gelişmiş silah efektleri
#define ENABLE_EFFECT_SYSTEM // Efekt Sistemi
// Eğer "?? ?? ??" hatası alıyorsanız, bunu kapatın
#define ENABLE_GRAPHIC_MODE // Grafik Modu (v2.2.3)
// Eğer "?? ?? ??" hatası alıyorsanız, bunu kapatın
#ifndef ENABLE_STOP_COLISSION_GLOBAL
#define ENABLE_STOP_COLISSION_GLOBAL // Küresel Çarpışma Engelleme Sistemi
#define ENABLE_STOP_COLLISION_PLAYER_OX // Oyuncular ve OX Etkinliği için çarpışmayı engelleme
#endif
//#define Fix_SPECULAR_DnD // [Oyun görev çubuğundayken silah ve NPC efektlerinin titremesi sorununu düzeltir] [PythonAplication.cpp] (Satır 685) (bu hata verdiği için kaldırıldı)
//#define FIX_SKILL_COOLDOWN // [Karakter yetenek bekleme süresi hatasını düzeltir] (EterPythonLib) [PythonSlotWindow.cpp] [PythonSlowWindow.h] [PythonWindowManagerModule.cpp]
#define ENABLE_SHOW_CHEST_DROP // Sandık içeriğini gösterme
#define Reload_Q_Fix // [Q tuşunu yeniden yükleme çökmesini düzeltir] [PythonNetworkStream.h, PythonNetworkStream.cpp, PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp] -- root/gamesrc
#define ENABLE_NEW_MODULE_CONFIG // Yeni modül yapılandırma sistemi
#define __KGO_ACP_PROTECTION__ // King Gherusio tarafından oluşturulan koruma sistemini aç/kapat
// Binek kullanırken fare sorununu düzeltir [GameLib] [ActorInstanceFly.cpp]
// Binek üzerindeyken düşen eşyaları alma sorununu düzeltir [PythonPlayerInputMouse.cpp]
#define ENABLE_FOXFS_PROTECTION // FOXFS Koruma Sistemi
#define ENABLE_DISCORD_RPC // Discord RPC (Gerçek Zamanlı Bağlantı) Sistemi
#define __FIX_MOB_LOCK_BRAVERY_CAPE_HACK__ 1
#define ENABLE_ANTI_CMD_FLOOD // Komut Fırtınasına Karşı Koruma
#define ENABLE_FLOOD_PRETECTION // Val98 Çalışma - Fırtına Koruması
#define ENABLE_ANTI_PACKET_FLOOD // Paket Fırtınasına Karşı Koruma - Val98 Çalışma
#define ENABLE_GOHOME_IF_MAP_NOT_ALLOWED // Harita İzin Verilmiyorsa Eve Gönder
#define ENABLE_GOHOME_IF_MAP_NOT_EXIST // Harita Mevcut Değilse Eve Gönder
#define ENABLE_GEM_SYSTEM // Yüzük Sistemi
#define ENABLE_MULTISHOP // Çoklu Mağaza Sistemi
#define PlayTimeFix // [Karakter Seçiminde Oynama Süresi Hatası Düzeltme] [char.cpp]
#define WAR_FIX_DND // [Savaş Komutu Düzeltmesi] [cmd_general.cpp]
#define SQL_FIX_INJECT // [Messenger_Auth Düzeltmesi] [cmd_general.cpp, messenger_manager.cpp // guild_manager.cpp]
#define HP_NEGATIV_0 // [Ölümde Negatif HP Düzeltmesi] [char_battle.cpp]
#define ENABLE_FIX_QUICK_SLOT // [QuickSlot Hatası Düzeltmesi] [input_main.cpp]
#define BELT_INVENTORY_FIX // [Kemer Envanteri Hatası Düzeltmesi] [char_item.cpp]
#define BELT_SAFEBOX_FIX // [Kemer Güvenli Kutusu Hatası Düzeltmesi] [input_main.cpp]
#define LEARN_BOOK_FIX // [Öğrenme Kitabı Hatası Düzeltmesi] [char_item.cpp]
#define BONUS_ON_EQUIPED_FIX // [Zaten Takılı Olan Eşyadaki Bonus Düzeltmesi] [char_item.cpp]
#define FIX_RIDING_WITH_WEDDING_COSTUME // [Düğün Kostümü ile At Binme Hatası Düzeltmesi] [char_horse.cpp]
#define DISABLE_STOP_RIDING_WHEN_DIE // Ölünce Atı Kaybetmemeyi Sağlayan Düzeltme
#define INVIZIBILITY_FIX // [Görünmezlik Hatası Düzeltmesi] [char_affect.cpp]
#define STONE_ON_EQUIPED_FIX // [Zaten Takılı Olan Eşyada Taş Hatası Düzeltmesi] [char_item.cpp]
#define NO_WEAPON_SKILL_FIX // [Sura ve Savaşçı Silahsız Beceriler Hatası Düzeltmesi] [char_affect.cpp]
#define SURA_SKILL_BUG_HP_FIX // [Sura Becerisi Uygulandıktan Sonra HP Hatası Düzeltmesi] [char_battle.cpp]
#define DUNGEON_CRASH_FIX // [Zindan Çökmesi Hatası Düzeltmesi] [char.cpp]
#define CUBE_CRASH_FIX // [Küp Çökmesi Hatası Düzeltmesi] [cube.cpp]
#define HORSE_LVL_FIX // [At Seviye Girişi Düzeltmesi] [input_login.cpp]
#define CHANGE_EQ_FULL_INV_FIX // [Dolu Envanterle Ekipman Değiştirme Hatası Düzeltmesi] [char_item.cpp]
#define ENABLE_IMMUNE_FIX // [Donma, Yavaşlama, Düşme Düzeltmesi] [char.h, char_resist.cpp]
#define ENABLE_DnD_AFFECT_FIX // [İlaç Spam Düzeltmesi] [char_item.cpp]
#define Reload_Q_Fix // [Q Yenileme Çökmesi Düzeltmesi] [questmanager.h , questmanager.cpp] -- Binary locale_inc.h / root/inculdes
#define FISHING_WITHOUT_WATER_FIX // [Su Olmadan Balık Tutma Hatası Düzeltmesi] [char.cpp] [char.h]
#define __SKILL_MUYEONG_DAMAGE_WHILE_RIDING__ // [At Üzerken Beceri Zarar Düzeltmesi] [char_skill.cpp]
#define ENABLE_IGNORE_LOWER_BUFFS // [Daha Düşük Buffların Daha İyi Bufflarla Yer Değiştirmesi Düzeltmesi] [char_affect.cpp]
#define SASH_FIX // [Offline Dükkan Açıldığında Sash Hatası Düzeltmesi] [char.cpp]
#define ENABLE_SPECIAL_STORAGE // Özel Depolama Sistemi
#define __BATTLE_PASS__ // Savaş Pass Sistemi
#define ENABLE_SORT_INVENTORY // Envanter Sıralama Sistemi
#define ENABLE_SORT_SPECIAL_INVENTORY // Özel Envanter Sıralama Sistemi
#define ENABLE_HIGHLIGHT_NEW_ITEM // Yeni Eşyayı Vurgulama Sistemi
#define DUNGEON_LIST_TIMER // Zindan Zamanlayıcı
#define ENABLE_CUBE_RENEWAL_WORLDARD // Küp Yenileme Sistemi
#define __QUEST_RENEWAL__ // Görev Sayfası Yenileme
#define ENABLE_REBORN_SYSTEM // Yeniden Doğma Sistemi
#define ENABLE_ANTI_EXP_SYSTEM // Anti Exp Sistemi
#define ENABLE_BIOLOG_SYSTEM // Biolog Sistemi
#define ENABLE_AFFECT_BUFF_REMOVE // Buff Kaldırma Sistemi
#define ENABLE_FULL_NOTICE // Tam Bildirim Sistemi
#define BL_REMOTE_SHOP // Uzak Mağaza Sistemi
#define ENABLE_PENDANT_SYSTEM // Takı Sistemi
#define ENABLE_DEWS_PLUS // Dew Plus Sistemi
#define ENABLE_AUTOMATIC_PICK_UP_SYSTEM // Otomatik Alım Sistemi
#define ENABLE_ANTI_ATTACK_SHOPS // Saldırıya Karşı Mağaza Koruma
#define OFFLINE_SHOP // Offline Mağaza Sistemi
#define GIFT_SYSTEM // Hediye Sistemi
#define FULL_YANG // Tam Yang Desteği
#define SHOP_TIME_REFRESH // Dükkan Yenileme Zamanı
#define SHOP_AUTO_CLOSE // Son Ürün Satıldığında Otomatik Kapanan Mağaza
#define SHOP_SEEN // Dükkan Görüntülenebilir
#define ENABLE_ANTI_CMD_FLOOD // Komut Fırtınasına Karşı Koruma
#define ENABLE_FLOOD_PRETECTION // Val98 Çalışma - Fırtına Koruması
#define ENABLE_ANTI_PACKET_FLOOD // Paket Fırtınasına Karşı Koruma - Val98 Çalışma
#define ENABLE_GOHOME_IF_MAP_NOT_ALLOWED // Harita İzin Verilmiyorsa Eve Gönder
#define ENABLE_GOHOME_IF_MAP_NOT_EXIST // Harita Mevcut Değilse Eve Gönder
#define ENABLE_GEM_SYSTEM // Yüzük Sistemi
#define ENABLE_MULTISHOP // Çoklu Mağaza Sistemi
#define PlayTimeFix // [Karakter Seçiminde Oynama Süresi Hatası Düzeltme] [char.cpp]
#define WAR_FIX_DND // [Savaş Komutu Düzeltmesi] [cmd_general.cpp]
#define SQL_FIX_INJECT // [Messenger_Auth Düzeltmesi] [cmd_general.cpp, messenger_manager.cpp // guild_manager.cpp]
#define HP_NEGATIV_0 // [Ölümde Negatif HP Düzeltmesi] [char_battle.cpp]
#define ENABLE_FIX_QUICK_SLOT // [QuickSlot Hatası Düzeltmesi] [input_main.cpp]
#define BELT_INVENTORY_FIX // [Kemer Envanteri Hatası Düzeltmesi] [char_item.cpp]
#define BELT_SAFEBOX_FIX // [Kemer Güvenli Kutusu Hatası Düzeltmesi] [input_main.cpp]
#define LEARN_BOOK_FIX // [Öğrenme Kitabı Hatası Düzeltmesi] [char_item.cpp]
#define BONUS_ON_EQUIPED_FIX // [Zaten Takılı Olan Eşyadaki Bonus Düzeltmesi] [char_item.cpp]
#define FIX_RIDING_WITH_WEDDING_COSTUME // [Düğün Kostümü ile At Binme Hatası Düzeltmesi] [char_horse.cpp]
#define DISABLE_STOP_RIDING_WHEN_DIE // Ölünce Atı Kaybetmemeyi Sağlayan Düzeltme
#define INVIZIBILITY_FIX // [Görünmezlik Hatası Düzeltmesi] [char_affect.cpp]
#define STONE_ON_EQUIPED_FIX // [Zaten Takılı Olan Eşyada Taş Hatası Düzeltmesi] [char_item.cpp]
#define NO_WEAPON_SKILL_FIX // [Sura ve Savaşçı Silahsız Beceriler Hatası Düzeltmesi] [char_affect.cpp]
#define SURA_SKILL_BUG_HP_FIX // [Sura Becerisi Uygulandıktan Sonra HP Hatası Düzeltmesi] [char_battle.cpp]
#define DUNGEON_CRASH_FIX // [Zindan Çökmesi Hatası Düzeltmesi] [char.cpp]
#define CUBE_CRASH_FIX // [Küp Çökmesi Hatası Düzeltmesi] [cube.cpp]
#define HORSE_LVL_FIX // [At Seviye Girişi Düzeltmesi] [input_login.cpp]
#define CHANGE_EQ_FULL_INV_FIX // [Dolu Envanterle Ekipman Değiştirme Hatası Düzeltmesi] [char_item.cpp]
#define ENABLE_IMMUNE_FIX // [Donma, Yavaşlama, Düşme Düzeltmesi] [char.h, char_resist.cpp]
#define ENABLE_DnD_AFFECT_FIX // [İlaç Spam Düzeltmesi] [char_item.cpp]
#define Reload_Q_Fix // [Q Yenileme Çökmesi Düzeltmesi] [questmanager.h , questmanager.cpp] -- Binary locale_inc.h / root/inculdes
#define FISHING_WITHOUT_WATER_FIX // [Su Olmadan Balık Tutma Hatası Düzeltmesi] [char.cpp] [char.h]
#define __SKILL_MUYEONG_DAMAGE_WHILE_RIDING__ // [At Üzerken Beceri Zarar Düzeltmesi] [char_skill.cpp]
#define ENABLE_IGNORE_LOWER_BUFFS // [Daha Düşük Buffların Daha İyi Bufflarla Yer Değiştirmesi Düzeltmesi] [char_affect.cpp]
#define SASH_FIX // [Offline Dükkan Açıldığında Sash Hatası Düzeltmesi] [char.cpp]
#define ENABLE_SPECIAL_STORAGE // Özel Depolama Sistemi
#define __BATTLE_PASS__ // Savaş Pass Sistemi
#define ENABLE_SORT_INVENTORY // Envanter Sıralama Sistemi
#define ENABLE_SORT_SPECIAL_INVENTORY // Özel Envanter Sıralama Sistemi
#define ENABLE_HIGHLIGHT_NEW_ITEM // Yeni Eşyayı Vurgulama Sistemi
#define DUNGEON_LIST_TIMER // Zindan Zamanlayıcı
#define ENABLE_CUBE_RENEWAL_WORLDARD // Küp Yenileme Sistemi
#define __QUEST_RENEWAL__ // Görev Sayfası Yenileme
#define ENABLE_REBORN_SYSTEM // Yeniden Doğma Sistemi
#define ENABLE_ANTI_EXP_SYSTEM // Anti Exp Sistemi
#define ENABLE_BIOLOG_SYSTEM // Biolog Sistemi
#define ENABLE_AFFECT_BUFF_REMOVE // Buff Kaldırma Sistemi
#define ENABLE_FULL_NOTICE // Tam Bildirim Sistemi
#define BL_REMOTE_SHOP // Uzak Mağaza Sistemi
#define ENABLE_PENDANT_SYSTEM // Takı Sistemi
#define ENABLE_DEWS_PLUS // Dew Plus Sistemi
#define ENABLE_AUTOMATIC_PICK_UP_SYSTEM // Otomatik Alım Sistemi
#define ENABLE_ANTI_ATTACK_SHOPS // Saldırıya Karşı Mağaza Koruma
#define OFFLINE_SHOP // Offline Mağaza Sistemi
#define GIFT_SYSTEM // Hediye Sistemi
#define FULL_YANG // Tam Yang Desteği
#define SHOP_TIME_REFRESH // Dükkan Yenileme Zamanı
#define SHOP_AUTO_CLOSE // Son Ürün Satıldığında Otomatik Kapanan Mağaza
#define SHOP_SEEN // Dükkan Görüntülenebilir


Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için kayıt olun. Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için kayıt olun. Giriş yap veya üye ol.