Neler yeni

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • Merhaba Değerli Ziyaretçimiz, ForumaGel ailesi seni bekliyor! 🌟 Aramıza katılarak güçlü ve samimi topluluğumuzun bir parçası olabilirsin. Burada her üye değerli, her katkı kıymetli. Şimdi üye ol, bizimle birlikte gelişmenin ve keyifli sohbetlerin tadını çıkar! Sevgi ve Saygılarla, ForumaGel Yönetimi ❤️
Yan Yana Banner

Metin2 Otomatik Av Sistemi (1 Görüntüleyici)

G
Yan Yana Banner
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Gif

Resim Yükle
0
forumagel.com
Katılım
8 Nis 2025
Konular
0
Mesajlar
38
Tepkime puanı
10
Puan
8
Yaş
26
Konum
TÜRKİYE
forumagel.com Metin2 Otomatik Av Sistemi
İNDİR


Not1: Sistem çalışıyor ama sürekli moblara takılıp duruyor o yüzden kullanacaksanız mobların içinden geçmeyi aktif hale getirin.

Not2: Şuan ki halinde her şeye saldırıyor o yüzden kullanacaksanız ayrı bir metin map ı oluşturmanız daha sağlıklı olur ya da PythonCharacterManager.cpp dosyası içinden neye saldırması gerektiğini ayarlayın

Güncelleme;
Not:Aşağıdaki hatayı alıyorsanız bunu yapın.

Python:
autowindow.LoadDialog.BindObject - <type 'exceptions.KeyError'>:'tekvurus'


Python:
#Arat;

            elif Type == "bar":
                parent.Children[Index] = Bar()
                parent.Children[Index].SetParent(parent)
                self.LoadElementBar(parent.Children[Index], ElementValue, parent)



#Üstüne ekle;

            elif Type == "checkbox":
                parent.Children[Index] = CheckBox()
                parent.Children[Index].SetParent(parent)
                self.LoadElementCheckBox(parent.Children[Index], ElementValue, parent)


#Arat;

    def LoadDefaultData(self, window, value, parentWindow):


#Üstüne ekle;

    def LoadElementCheckBox(self, window, value, parentWindow):
        if True == value.has_key("text"):
            window.SetTextInfo(value["text"])
        self.LoadDefaultData(window, value, parentWindow)
        return True


#En sona ekle;

class CheckBox(Window):
    def __init__(self):
        Window.__init__(self)

        self.backgroundImage = None
        self.checkImage = None

        self.eventFunc = { "ON_CHECK" : None, "ON_UNCKECK" : None, }
        self.eventArgs = { "ON_CHECK" : None, "ON_UNCKECK" : None, }

        self.CreateElements()

    def __del__(self):
        Window.__del__(self)

        self.backgroundImage = None
        self.checkImage = None

        self.eventFunc = { "ON_CHECK" : None, "ON_UNCKECK" : None, }
        self.eventArgs = { "ON_CHECK" : None, "ON_UNCKECK" : None, }

    def CreateElements(self):
        self.backgroundImage = ExpandedImageBox()
        self.backgroundImage.SetParent(self)
        self.backgroundImage.AddFlag("not_pick")
        self.backgroundImage.LoadImage("d:/ymir work/ui/game/refine/checkbox.tga")
        self.backgroundImage.Show()

        self.checkImage = ExpandedImageBox()
        self.checkImage.SetParent(self)
        self.checkImage.AddFlag("not_pick")
        self.checkImage.SetPosition(0, 0)
        self.checkImage.LoadImage("d:/ymir work/ui/game/refine/checked.tga")
        self.checkImage.Hide()

        self.textInfo = TextLine()
        self.textInfo.SetParent(self)
        self.textInfo.SetPosition(20, -2)
        self.textInfo.Show()

        self.SetSize(self.backgroundImage.GetWidth() + self.textInfo.GetTextSize()[0], self.backgroundImage.GetHeight() + self.textInfo.GetTextSize()[1])

    def SetTextInfo(self, info):
        if self.textInfo:
            self.textInfo.SetText(info)

        self.SetSize(self.backgroundImage.GetWidth() + self.textInfo.GetTextSize()[0], self.backgroundImage.GetHeight() + self.textInfo.GetTextSize()[1])

    def SetCheckStatus(self, flag):
        if flag:
            self.checkImage.Show()
        else:
            self.checkImage.Hide()

    def GetCheckStatus(self):
        if self.checkImage:
            return self.checkImage.IsShow()

        return False

    def SetEvent(self, func, *args) :
        result = self.eventFunc.has_key(args[0])
        if result :
            self.eventFunc[args[0]] = func
            self.eventArgs[args[0]] = args
        else :
            print "[ERROR] ui.py SetEvent, Can`t Find has_key : %s" % args[0]

    def SetToggleUpEvent(self, event, *args):
        self.eventFunc["ON_UNCKECK"] = event
        self.eventArgs["ON_UNCKECK"] = args

    def SetToggleDownEvent(self, event, *args):
        self.eventFunc["ON_CHECK"] = event
        self.eventArgs["ON_CHECK"] = args

    def OnMouseLeftButtonUp(self):
        if self.checkImage:
            if self.checkImage.IsShow():
                self.checkImage.Hide()

                if self.eventFunc["ON_UNCKECK"]:
                    apply(self.eventFunc["ON_UNCKECK"], self.eventArgs["ON_UNCKECK"])
            else:
                self.checkImage.Show()

                if self.eventFunc["ON_CHECK"]:
                    apply(self.eventFunc["ON_CHECK"], self.eventArgs["ON_CHECK"])
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz

Zevkini yansıtan rengi seç

Geniş / Dar görünüm

Temanızı geniş yada dar olarak kullanmak için kullanabileceğiniz bir yapıyı kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Izgara görünümlü forum listesi

Forum listesindeki düzeni ızgara yada sıradan listeleme tarzındaki yapının kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Resimli ızgara modu

Izgara forum listesinde resimleri açıp/kapatabileceğiniz yapının kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Kenar çubuğunu kapat

Kenar çubuğunu kapatarak forumdaki kalabalık görünümde kurtulabilirsiniz.

Sabit kenar çubuğu

Kenar çubuğunu sabitleyerek daha kullanışlı ve erişiminizi kolaylaştırabilirsiniz.

Köşe kıvrımlarını kapat

Blokların köşelerinde bulunan kıvrımları kapatıp/açarak zevkinize göre kullanabilirsiniz.

Geri