- Katılım
- 7 Nis 2025
- Konular
- 367
- Mesajlar
- 780
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 121
- Puan
- 93
- Konum
- İstanbul
- Web sitesi
- forumagel.com
Merhaba arkadaşlar! 
Bu konuyu son kez düzenliyorum çünkü baya bir emek verdim, hangi satırları düzenlediğimi unutmuşum derken epey uğraş verdim
Ama sonunda net ve sade bir anlatım hazırladım. Hadi geçelim detaya!
Dosya Konumu:
Öncelikle şu dizine gidiyoruz:
Burada item_addon.cpp dosyasını açıyoruz.
Hedefimiz? Ortalama ve beceri hasar değerlerini yükseltmek!
Ne Yapıyoruz?
Mevcut sistemde:
Direkt Kopyala – Yüksek Değerler İçin Ayarlanmış Kod:
Yukarıdaki ayarlarda:
Beceri hasarı maksimum 50
Ortalama hasar ise 100’e kadar çıkabilir (20x4 = 80 + ekstra)
Kendi Ayarını Yapmak İsteyenler İçin:
Ekstra Ortalama İçin:
Buradaki number(1, 10) kısmı ortalama hasara ek gelir sağlar.
Yani bu 10'u ne kadar büyütürsen, ortalaman daha yüksek olabilir.
-2 * iSkillBonus kısmını da değiştirmek, negatif etkiyi azaltır veya güçlendirir
Sonuç:
Ufak birkaç düzenlemeyle oyununuza daha güçlü, daha rekabetçi bir PvP havası katabilirsiniz.
Dilersen sistemin tamamını konfigürasyon dosyasına bağlayarak in-game ayarlanabilir hale bile getirebilirsin

Bu konuyu son kez düzenliyorum çünkü baya bir emek verdim, hangi satırları düzenlediğimi unutmuşum derken epey uğraş verdim

Ama sonunda net ve sade bir anlatım hazırladım. Hadi geçelim detaya!


Öncelikle şu dizine gidiyoruz:
/usr/src/gamesrc/server/game/src/
Burada item_addon.cpp dosyasını açıyoruz.
Hedefimiz? Ortalama ve beceri hasar değerlerini yükseltmek!


Mevcut sistemde:
- Ortalama hasar maksimum 75
- Beceri hasarı maksimum 30
- Ortalama hasar: 100
- Beceri hasarı: 50

Kod:
int iNormalHitBonus = 20;
if (abs(iSkillBonus) <= 20)
int iSkillBonus = MINMAX(-50, (int) (gauss_random(0, 10) + 0.5f), 50);
iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + abs(number(-20, 20) + number(-20, 20)) + number(1, 4);

Beceri hasarı maksimum 50
Ortalama hasar ise 100’e kadar çıkabilir (20x4 = 80 + ekstra)

- 25-30. satırlar arasında oynamalar yapabilirsin.
- iSkillBonus satırındaki -50 ve 50 değerleri beceri hasarının minimum ve maksimum sınırlarıdır.
- number(-20, 20) olan kısımlar ortalama hasarın şans aralığını belirler.
- Bu sayıları büyüttükçe maksimum çıkabilecek ortalama hasar da artar

Kod:
iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + number(1, 10);
Buradaki number(1, 10) kısmı ortalama hasara ek gelir sağlar.
Yani bu 10'u ne kadar büyütürsen, ortalaman daha yüksek olabilir.
-2 * iSkillBonus kısmını da değiştirmek, negatif etkiyi azaltır veya güçlendirir


Ufak birkaç düzenlemeyle oyununuza daha güçlü, daha rekabetçi bir PvP havası katabilirsiniz.
Dilersen sistemin tamamını konfigürasyon dosyasına bağlayarak in-game ayarlanabilir hale bile getirebilirsin
