- Katılım
- 7 Nis 2025
- Konular
- 75
- Mesajlar
- 485
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 114
- Puan
- 93
- Konum
- İstanbul
- Web sitesi
- forumagel.com
ActorInstanceBattle.cpp
Aratılır;
return true;'dan bir önce eklenir.
Aratılır;
Değiştirilir;
ÖNCE

SONRA

Aratılır;
C++:
bool CActorInstance::__CanPushDestActor(CActorInstance& rkActorDst)
return true;'dan bir önce eklenir.
C++:
if (GetRace() == 1093){ return false; }
Aratılır;
C++:
if (NRaceData::HIT_TYPE_GOOD == c_rAttackData.iHittingType || rVictim.IsResistFallen())
Değiştirilir;
C++:
if (GetRace() == 1093){ __HitStone(rVictim); }
///////////
// Motion
else if (NRaceData::HIT_TYPE_GOOD == c_rAttackData.iHittingType || rVictim.IsResistFallen())
ÖNCE

SONRA
