Neler yeni

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • Merhaba Değerli Ziyaretçimiz, ForumaGel ailesi seni bekliyor! 🌟 Aramıza katılarak güçlü ve samimi topluluğumuzun bir parçası olabilirsin. Burada her üye değerli, her katkı kıymetli. Şimdi üye ol, bizimle birlikte gelişmenin ve keyifli sohbetlerin tadını çıkar! Sevgi ve Saygılarla, ForumaGel Yönetimi ❤️
Yan Yana Banner

Dolandırıcıları telefonda oyalıyor: "Yapay zekalı nine" geliştirildi (1 Görüntüleyici)

Yan Yana Banner
Katılım
12 Ocak 2019
Konular
31
Mesajlar
11,276
Tepkime puanı
21
Puan
38
Yaş
35
Dolandırıcıları telefonda oyalıyor:

İngiliz şirket Virgin Media O2, dolandırıcıları telefonda oyalamak için yapay zekalı bir "nine" geliştirdi. Daisy isimli bu yapay zeka, uzun hikayeler ve yanlış bilgilerle dolandırıcıların yerlerinin tespit edilmesi için aramalarda başarıyla tutabildiği kaydedildi.

forumagel.com Dolandırıcıları telefonda oyalıyor: "Yapay zekalı nine" geliştirildi

Son yıllarda yapay zekanın hayatımıza her alanda entegre olmasıyla beraber zararları tartışılırken, beraberinde getirdiği yararları da bulunuyor. İngiliz telekom şirketi Virgin Media O2, çağrıları gerçek zamanlı olarak yanıtlayan ve dolandırıcıları, tıpkı dünya çapındaki tüketicilere yaptıkları gibi, yerlerinin tespit edilmesi amacıyla mümkün olduğunca uzun süre telefonda tutan insan benzeri bir yapay zekalı nine olan Daisy'yi tanıttı.
forumagel.com Dolandırıcıları telefonda oyalıyor: "Yapay zekalı nine" geliştirildi

Şirket tarafından dolandırıcı ilişkileri uzmanı olarak tanımlanan Daisy yapay zekası, arayanlara hikayeler anlatmak üzere programlandı.
forumagel.com Dolandırıcıları telefonda oyalıyor: "Yapay zekalı nine" geliştirildi

Daisy, ailesiyle ilgili dolambaçlı hikayeler anlatıyor, örgü örme tutkusundan uzun uzun bahsediyor ve öfkeli arayanlara uydurma banka bilgileri de dahil olmak üzere yanlış kişisel bilgiler veriyor.
forumagel.com Dolandırıcıları telefonda oyalıyor: "Yapay zekalı nine" geliştirildi

Şirket, Daisy'nin çok sayıda dolandırıcıyı bir seferde 40 dakika boyunca aramalarda başarıyla tuttuğunu iddia ediyor Yapay zeka aracı, dolandırıcıların zamanını ve kaynaklarını boşa harcamak, kurnaz yöntemlerini kamuoyuna ifşa etmek, kolluk kuvvetleri için yararlı bilgilerin toplanmasını sağlıyor. Virgin Media O2'nin direktörü Murray MacKenzie, "Müşterilerimizi güvende tutmak adına dolandırıcılık mesajlarını engellemek için güvenlik duvarı teknolojisinden yapay zeka destekli spam çağrı tespitine kadar her şeye yatırım yaparak dolandırıcıları durdurma konusunda üzerimize düşeni yapmaya kararlıyız. Dolandırıcılığı önleme ekibimizin en yeni üyesi Daisy, sadece onları hatta tutarak kendi acımasız oyunlarında onları alt ederek dolandırıcılara karşı durumu tersine çeviriyor." diye konuştu.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz

Zevkini yansıtan rengi seç

Geniş / Dar görünüm

Temanızı geniş yada dar olarak kullanmak için kullanabileceğiniz bir yapıyı kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Izgara görünümlü forum listesi

Forum listesindeki düzeni ızgara yada sıradan listeleme tarzındaki yapının kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Resimli ızgara modu

Izgara forum listesinde resimleri açıp/kapatabileceğiniz yapının kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Kenar çubuğunu kapat

Kenar çubuğunu kapatarak forumdaki kalabalık görünümde kurtulabilirsiniz.

Sabit kenar çubuğu

Kenar çubuğunu sabitleyerek daha kullanışlı ve erişiminizi kolaylaştırabilirsiniz.

Köşe kıvrımlarını kapat

Blokların köşelerinde bulunan kıvrımları kapatıp/açarak zevkinize göre kullanabilirsiniz.

Geri