Bir becerinin üzerine geldiğinde, yenileme süresi her zaman aynıdır çünkü oyuncunun büyü hızını göz ardı eder.
PythonSkill.cpp içinde şunu ara:
Değiştir:
PythonSkill.cpp içinde şunu ara:
Kod:
DWORD CPythonSkill::SSkillData::GetSkillCoolTime(float fSkillPoint)
Değiştir:
Kod:
DWORD CPythonSkill::SSkillData::GetSkillCoolTime(float fSkillPoint)
{
if (strCoolTimeFormula.empty())
return 0;
CPoly poly;
poly.SetStr(strCoolTimeFormula.c_str());
/*
Apply casting speed when calculating the formula
*/
int iCastingSpeed = CPythonPlayer::Instance().GetStatus(POINT_CASTING_SPEED);
int iSkillCoolTime = ProcessFormula(&poly, fSkillPoint);
int i = 100 - iCastingSpeed;
if (i > 0)
i = 100 + i;
else if (i < 0)
i = 10000 / (100 - i);
else
i = 100;
return DWORD(iSkillCoolTime * i / 100);
}