- Katılım
- 7 Nis 2025
- Konular
- 6
- Mesajlar
- 417
- Tepkime puanı
- 100
- Puan
- 93
- Konum
- İstanbul
- Web sitesi
- forumagel.com
Hava Kılıcı aktif hale getirildiğinde, etkileyici bir alev efektiyle çevresini sarmasını sağlayan özel bir mekanizma mevcuttur. Bu efekt, oyunculara hem görsel bir şölen sunmakta hem de savaş atmosferine daha derinlik katmaktadır. Ancak, bu etkileyici özellik aslında client kaynak kodları içerisinde önceden yer almakta, ancak varsayılan olarak devre dışı bırakılmış durumdadır.
Sistemsel olarak bu efekt, Hava Kılıcı'nın aktif olduğu anlarda devreye girerek kılıcın etrafında dinamik ve gerçekçi alevler oluşturur. Böylece oyuncular hem daha estetik bir deneyim yaşar hem de karakterlerinin gücünü görsel anlamda daha etkileyici bir şekilde yansıtabilir.
Bu özelliği aktif hale getirmek, yalnızca görselliği güçlendirmekle kalmaz, aynı zamanda oyuncuların savaş anlarındaki deneyimlerini daha heyecan verici ve tatmin edici bir hale getirir. Özellikle özel etkinlikler veya önemli mücadelelerde bu efektin aktif olması, atmosferi daha da zenginleştirir.
InstanceBaseEffect.cpp'de Aratılır ve yorum satırı açılır.:
Sistemsel olarak bu efekt, Hava Kılıcı'nın aktif olduğu anlarda devreye girerek kılıcın etrafında dinamik ve gerçekçi alevler oluşturur. Böylece oyuncular hem daha estetik bir deneyim yaşar hem de karakterlerinin gücünü görsel anlamda daha etkileyici bir şekilde yansıtabilir.
Bu özelliği aktif hale getirmek, yalnızca görselliği güçlendirmekle kalmaz, aynı zamanda oyuncuların savaş anlarındaki deneyimlerini daha heyecan verici ve tatmin edici bir hale getirir. Özellikle özel etkinlikler veya önemli mücadelelerde bu efektin aktif olması, atmosferi daha da zenginleştirir.
InstanceBaseEffect.cpp'de Aratılır ve yorum satırı açılır.:
Kod:
void CInstanceBase::__ComboProcess()
{
DWORD dwcurComboIndex = m_GraphicThingInstance.GetComboIndex();
if (0 != dwcurComboIndex)
{
if (m_dwLastComboIndex != m_GraphicThingInstance.GetComboIndex())
{
if (!m_GraphicThingInstance.IsHandMode() & IsAffect(AFFECT_HWAYEOM))
{
__AttachEffect(EFFECT_FLAME_ATTACK);
}
}
}
m_dwLastComboIndex = dwcurComboIndex;
}
