Neler yeni

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • Merhaba değerli Foruma Gel üyeleri formumuza kayıt olarak sizlerle birlikte büyüyebiliriz. Sizleri seviyoruz. Foruma Gel Yönetimi!
Yan Yana Banner
Yan Yana Banner
Katılım
7 Nis 2025
Konular
6
Mesajlar
417
Tepkime puanı
100
Puan
93
Konum
İstanbul
Web sitesi
forumagel.com


Frebsd Sürümü : 9.2
Python Sürümü : 2.7
Granny Sürümü : 2.9
Game Sürümü : 40k

#ifndef __INC_SERVICE_H__
#define __INC_SERVICE_H__

#define ENABLE_CHEQUE_SYSTEM
#define ENABLE_PORT_SECURITY
#define ENABLE_YMIR_AFFECT_FIX
#define NEW_PET_SYSTEM
#define ENABLE_OFFLINE_SHOP_SYSTEM
#define WJ_SHOW_STROKE_INFO
#define ITEM_BUFF_SYSTEM
#define ENABLE_SHOP_SISTEM
#define WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON
#define __SEND_TARGET_INFO__

enum eCommonDefines {
MAP_ALLOW_LIMIT = 64, // 32 default
};

// #define __AUCTION__
#define _IMPROVED_PACKET_ENCRYPTION_
#define __PET_SYSTEM__
#define __UDP_BLOCK__
#define __SASH_SYSTEM__
#define __HIGHLIGHT_SYSTEM__
#define __ANTI_RESIST_MAGIC_BONUS__
#define __NEW_ARROW_SYSTEM__
#define __WEAPON_COSTUME_SYSTEM__
#define __7AND8TH_SKILLS__
#define __CHANGELOOK_SYSTEM__
#define __NEW_EXCHANGE_WINDOW__
#define __VIEW_TARGET_PLAYER_HP__
#define __VIEW_TARGET_DECIMAL_HP__
#define __WJ_SHOW_MOB_INFO__
#define __WHISPER_LOG__
#define __VERSION_162__
#ifdef __VERSION_162__
#define HEALING_SKILL_VNUM 265
#endif
#define __DUNGEON_FOR_GUILD__
#ifdef __DUNGEON_FOR_GUILD__
#define __MELEY_LAIR_DUNGEON__
#ifdef __MELEY_LAIR_DUNGEON__
#define __DESTROY_INFINITE_STATUES_GM__
#define __LASER_EFFECT_ON_75HP__
#define __LASER_EFFECT_ON_50HP__
#endif
#endif
#endif
#define LOCALE_SERVICE_SINGAPORE
#define ENABLE_COSTUME_SYSTEM
#define ENABLE_ENERGY_SYSTEM
#define ENABLE_DRAGON_SOUL_SYSTEM
#define ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
#define ENABLE_SASH_SYSTEM
#define ENABLE_HIGHLIGHT_SYSTEM
#define ENABLE_ANTI_RESIST_MAGIC_BONUS_SYSTEM
#define ENABLE_CHEQUE_SYSTEM
#define ENABLE_NEW_ARROW_SYSTEM
#define ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
#define ENABLE_7AND8TH_SKILLS
#define ENABLE_NEW_EXCHANGE_WINDOW
#define WJ_SHOW_MOB_INFO
#define ENABLE_MOBLARA_YUZDE
#define VERSION_162_ENABLED
#define ENABLE_CHANGELOOK_SYSTEM
#define ENABLE_SHOP_SISTEM
#define NEW_PET_SYSTEM
#define ENABLE_SHOPNAMES_RANGE
#define ENABLE_OFFLINE_SHOP_SYSTEM
#define SIGN_FOR_PLUS_ITEMS
#define ENABLE_STOP_COLISSION_GLOBAL
#define ENABLE_STOP_COLLISION_PLAYER_OX
#define ENABLE_MELEY_LAIR_DUNGEON
#define WJ_SHOW_STROKE_INFO
#define ENABLE_VIEW_TARGET_PLAYER_HP
#define ENABLE_VIEW_TARGET_DECIMAL_HP
#define ENABLE_SEND_TARGET_INFO
#define ITEM_BUFF_SYSTEM
#define WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON
#ifdef ENABLE_MELEY_LAIR_DUNGEON
#define MELEY_LAIR_DUNGEON_STATUE 6118
#endif
// #define ENABLE_OKEY_CARD_SYSTEM
// #define XTRAP_CLIENT_ENABLE

forumagel.com 1-120 Tr Tipi Official Server Filesforumagel.com 1-120 Tr Tipi Official Server Filesforumagel.com 1-120 Tr Tipi Official Server Filesforumagel.com 1-120 Tr Tipi Official Server Filesforumagel.com 1-120 Tr Tipi Official Server Filesforumagel.com 1-120 Tr Tipi Official Server Filesforumagel.com 1-120 Tr Tipi Official Server Filesforumagel.com 1-120 Tr Tipi Official Server Filesforumagel.com 1-120 Tr Tipi Official Server Files

Kod:
Ruha bağlı eşyalara taş basılma fixi.
game/char_item.cpp___ARAT

if (item2->GetType() == ITEM_ROD) return false;

ALTINA EKLE

Create Paste
Followup Paste
QR
                if (item2->IsBind() || item2->IsUntilBind())
                {
                    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("This item is already binded."));
                    return false;
                }


                bu hata verirse alttakini ekle.

                if (item2->IsBind())
                {
                    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("This item is already binded."));
                    return false;
                }
Kod:
Scaleli kuşak Görünüm Bugu
game/item.cpp ARAT

//pOwner->UpdatePacket();

"//" KALDIR

Dönüşüm Küresi kullanınca bug kalma
client/racedata.cpp ARAT

//TraceError("Hair number %d is not exist.",eHair);

"//" KALDIR

üst üste taş basarken kaybolma fixi
game/char_item.cpp ARAT

                        LogManager::instance().ItemLog(this, item2, "SOCKET", item->GetName());
                        ITEM_MANAGER::instance().RemoveItem(item, "REMOVE (METIN)");
                        break;

DEĞİŞTİR....

Create Paste
Followup Paste
QR
                        LogManager::instance().ItemLog(this, item2, "SOCKET", item->GetName());
                        item->SetCount(item->GetCount()-1);
                        break;


Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için kayıt olun. Giriş yap veya üye ol.



Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için kayıt olun. Giriş yap veya üye ol.

 

Şu an konuyu görüntüleyenler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz

Zevkini yansıtan rengi seç

Geniş / Dar görünüm

Temanızı geniş yada dar olarak kullanmak için kullanabileceğiniz bir yapıyı kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Izgara görünümlü forum listesi

Forum listesindeki düzeni ızgara yada sıradan listeleme tarzındaki yapının kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Resimli ızgara modu

Izgara forum listesinde resimleri açıp/kapatabileceğiniz yapının kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Kenar çubuğunu kapat

Kenar çubuğunu kapatarak forumdaki kalabalık görünümde kurtulabilirsiniz.

Sabit kenar çubuğu

Kenar çubuğunu sabitleyerek daha kullanışlı ve erişiminizi kolaylaştırabilirsiniz.

Köşe kıvrımlarını kapat

Blokların köşelerinde bulunan kıvrımları kapatıp/açarak zevkinize göre kullanabilirsiniz.

Geri